Otužilé výpěstky ze sousedství, žádné choulostivé van der skleníkovky pro hobymarkety 🇨🇿

Časté dotazy - FAQ

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, stačí v košíku zaškrtnout "Garlo Point v Praze" a po potvrzení o připravení zboží si objednávku převzít za mostem na konci ulice Nad Meandry.

Je možné se stavit v zahradnictví i bez objednávky?

Ano, ale na místě neočekávejte klasické zahradnictví. Navíc se Vám může v takovém případě stát, že si vyberete nějaké rostliny, ale odmítneme je prodat, neboť půjde o již prodané (rezervované) objednávky pro jiné zákazníky. Proto před návštěvou doporučujeme zboží objednat. Na místě výběr ještě společně můžeme upravit.

Lze objednávka změnit?

Ano do chvíle odeslání. Na přání do objednávky po emailu cokoliv přidáme nebo z ní něco odebereme.

Berete zemědělské dotace?

Ne. Jako jedni z mála v tomto oboru ukazujeme, že lze i v zemědělství úspěšně podnikat naprosto bez dotací. Nákupem u nás tak podporujete mimo jiné zdravou společnost, která nepotřebuje vaše daně. Dokonce máme rezervy na dobročinné aktivity a začali jsme se třemi stovkami na účtě jako běžní lidé z ulice. Bez dědictví, bez pozemku, prostě lidově s holým zadkem, i když to bolelo :)

Co s prázdnými květináči?

Prázdné květináče od nás prosím nevyhazujte. Umíme v nich vypěstovat zase nové rostliny. Schovávejte si je a jakmile nastřádáte alespoň 100 kusů, vraťte nám je na naši výdejnu (na konci ulice Nad Meandry hned za mostem, Praha 10). Dáme vám za to poukázku 300 Kč na nákup dalších sazenic z našeho eshopu. Méně jich prosím nenoste, aby se to vyplatilo oběma stranám. Máte Prahu z ruky? Napište nám a pošleme vám kód, pod kterým krabici s květináči můžete podat zdarma na kterékoliv výdejně Zásilkovny.

Proč stojí dobírka 39 Kč?

V každém eshopu se bohužel objevují zákazníci, kteří si zboží objednávají na dobírku, ale zboží nepřebírají. Dopravce si ovšem i za tyto vrácené zásilky účtuje dopravu. U kytek navíc dochází k tomu, že se zpět vrací zboží na odpis, protože vratky chodí zpět často běžně i po 14 dnech. A to nepočítáme ani čas potřebný na zabalení, který u rostlin není zrovna zanedbatelný. Aby rovnice vycházela, někdo musí zaplatit tyto škody. Platí se právě z doběrečného, protože nechceme, aby na to dopláceli poctiví lidé, kteří objednávky hradí ihned převodem nebo kartou. Ještě než začneme pracovat. Pokud chcete ušetřit, vyberte si jednoduše kteroukoliv jinou platební metodu než dobírku.

Jaký máte telefon?

Telefon záměrně skrýváme. Není to z důvodu, že bychom se s nikým nechtěli bavit, neuměli poradit nebo dokonce chtěli po úhradě objednávky zmizet. Má to dva praktické důvody. Za prvé máme během sezóny fofr, proto se chceme soustředit hlavně na expedici, abychom zvládali expedovat objednávky co nejdřív. Za druhé ušetříte. I u malého zahradnictví jde o desítky hodin měsíčně na telefonu, které pak někdo uhradit musí - zákazníci. Přitom lze veškeré možné požadavky vyřídit samostatně na eshopu. A pokud náhodou něco online opravdu nevyřídíte, stačí nám napsat email. Pokusíme se obratem pomoci, klidně po telefonu.

Posíláte objednávku najednou v jedné krabici?

Skoro vždy ano, ale může dojít k výjimce. Např. pokud si objednáte větší množství vermikompostu, musíme objednávku rozdělit na dvě části, aby těžký produkt nezavalil sazenice. Dopravci pak negarantují, že vše dorazí najednou druhý den. Některé rostliny bývají připravené k expedici v jinou dobu než jiné. I takové objednávky musíme rozdělit, abychom nečekali na položky dostupné později, abychom pak zjistili, že už pro změnu nejsou ty předchozí (nebo jsou už třeba zalezlé v cibuli). Termín odeslání druhé části objednávky pak může být v extrémních situacích pozdržen klidně o 3 měsíce.