Otužilé výpěstky ze sousedství, žádné choulostivé van der skleníkovky pro hobymarkety 🇨🇿

Etický kodex

Pro rok 2024 je naším cílem #1 dosáhnout maximální možné zákaznické spokojenosti. Proto jsme si nově definovali tento etický kodex, podle kterého budeme vždy postupovat:

  • Chybějící rostlina/y v objednávce = dodání nekompletní objednávky bez doplatku poštovného + dvojnásobný kredit na příští nákup
  • Nekvalitní rostlina/y = vrácení peněz do týdne za každou takovou sazenici 
  • Zničená rostlina/y během přepravy = vrácení peněz do týdne na účet, když poškozená rostlina/y po měsíci nejeví známky života
  • Stornovaná objednávka před odesláním = vrácení peněz do týdne na účet
  • Vrácená objednávka = vrácení peněz do týdne na účet od převzetí

Chybějící rostliny jsou i během sezóny bohužel ze zkušenosti denním chlebem snad každého zahradnictví. Žádné zahradnictví to nedělá neschvál. Je to dané charakterem zboží. Jde o živý sortiment, navíc často mladý, tedy nejvíc choulostivý. I když zahradník rostliny například včas zasází, stačí jeden nečekaný mrazík, neklíčivé osivo apod. a rázem je tento zádrhel na světě. Tento problém se snažíme vykrýt i tak, že co nejvíc rostlin pěstuje víc zahradníků v odlišných koutech republiky. I tak se ovšem nelze vyhnout těmto výpadkům. Čím víc druhů rostlin v objednávce, tím vyšší šance, že objednávka nebude kompletní.

Opětovné poslání je možné v případě, kdy máme sazenice skladem.

Zahradnická definice nekvalitní rostliny

Ještě před nákupem je vhodné si uvědomit, že posíláme sazenice z českých okrasných školek. To má spoustu výhod od aklimatizace rostliny do našich podmínek až po minimalizaci uhlíkové stopy. Má to ovšem jednu zásadní nevýhodu - sazenice zejména mimo hlavní vegetační období nevypadají zdaleka tak krásně jako na fotkách, kdy jsou zachyceny typicky v plném květu. Proto i když obdržíte jako nezkušený zahradník na první pohled šíleně vypadající sazenici, dejte jí prosím šanci, postarejte se o ni, zasaďte ji a vyčkejte pár týdnů, co se s ní stane. Skoro vždy se i z naší zkušenosti uchytí a začne dorůstat do onoho vyfoceného stavu. Pokud by se tak nestalo, šlo opravdu o nekvalitní vadný produkt. Obraťte se na nás.

Pokud se do některé popsané situace dostanete a nebude vyřešena podle tohoto kodexu, upozorněte na to prosím daného pracovníka s odkazem na tento etický kodex. Garantujeme všem zákazníkům, že případnou chybu v postupu obratem napraví.

Natálie Jiroutová za celý tým, 15.12.2023